Veelgestelde vragen
April 28 , 2017Hoe gebruik ik deze site?
2. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
3. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
4. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
6. Wat is de status van mijn bestelling?
7. Moet ik eerst inloggen?
8. Waarvoor dient een eigen account?
9. Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
1. Hoe winkel ik op de site?
U kunt langs de verschillende categorieën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kunt u gebruiken als een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. U kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen of meer producten toevoegen. U kunt ook verder winkelen op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u op het product klikt. Tijdens het winkelen ziet u aan rechts bovenin het scherm steeds hoeveel producten u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen.
Naast producten toevoegen aan uw winkelmandje, kunt u ook producten toevoegen aan uw verlanglijstje, door op het hartje te klikken.
2. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Als u klaar bent met winkelen, klikt u op 'afrekenen'. Hier kunt u de verzendmethode en betaalmethode kiezen. U vult uw adresgegevens in onder 'Informatie' en klikt vervolgens op 'Doorgaan met verzenden'. U kiest vervolgens uw gewenste verzendmethode en klikt op 'Ga naar betalen'. Als laatste kiest u uw gewenste betaalmethode en klikt u op 'Bestelling voltooien'. Na afrekenen krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen.
3. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog twee tot drie weken wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klanten service” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU moet u ook rekening houden met een mogelijke vertraging bij de douane. Als u naar “Mijn account” gaat en daarna naar “Mijn orders” dan kunt u de actuele status van uw bestelling bekijken.
4. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u op “Mijn account” rechts boven op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Als u naar “Mijn account” gaat kunt u daarna naar “Account-gegevens” gaan om die te bewerken.
5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord en uw wachtwoord eventueel wijzigen in een voor u beter te onthouden wachtwoord.
6. Wat is de status van mijn bestelling?
U klikt op “Mijn account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.
7. Moet ik eerst inloggen?
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te leggen. Logt u daarna in, bijvoorbeeld bij het afrekenen, dan wordt de winkelwagen automatisch meegenomen.
8. Waarvoor dient een eigen account?
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller winkelen, u kunt ook altijd uw order informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek met uw factuur- en afleveradres(sen).
9. Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Bestellen is mogelijk vanuit heel Europa. Wij leveren niet aan landen buiten de Europese Unie.
De bezorgkosten voor Nederland en Belgie zijn gratis bij een bestelling boven de 59 euro en anders 4,90 euro. De bezorgkosten voor overige Europese landen zijn gratis boven de 150 euro en daaronder 9,95 euro.
10. Hoe kan ik een product retour sturen?
Bent u niet tevreden met een product? Dan kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Zie Retourneren.